myfrench translation

ترجمه ی ارزان فرانسه| ترجمه ی متون فرانسوی

در این مقاله قصد داریم شما را با ترجمه ی متون فرانسوی توسط تیم مای فرنچ آشنا کنیم. امروزه با توسعه موتور ترجمه ی گوگل و با وجود فرهنگ لغت های فراوان همچنان نیاز شدید به مترجم های انسانی حس میشود. چرا که روبات های مترجم، صرفا از پس جملاتی که از پیش بزایشان تعریف شده، بر می آیند. این اشکال مخصوصا در ترجمه ی متون فرانسوی که توسط روباتها صورت میگیرد، دیده میشود.

زبان فرانسه

زبان فرانسه، یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد، از زبانهای مهم دیپلماتیک به شمار میرود. ترجمه ی متون فرانسوی برای بسیار رشته ها و مشاغل بسیار حائز اهمیت است. بسیار پیش آمده است که دانشجویان در رشته های حقوق، مکانیک، گرافیک، ادبیات و… برای تحقیق و پژوهش و تکمیل پروژه های خود با مقالات فرانسه زبان روبه رو شدند. از این رو نیازمند یک مترجم معتمد و سریع برای ترجمه ی متون مورد نظر خود هستند.

دانشِ ترجمه

بسیاری از افراد بر این باور هستند که عملیات ترجمه بسیار ساده و پیش پا افتاده است. آنها بر این باورند که میتوان به سادگی از گوگل ترنسلیت یا یک فرهنگ لغت استفاده کرد و متنی را ترجمه کرد. ولی همین افراد اگر یک بار اقدام به ترجمه ی یک صفحه متن کرده باشند میبینند که نه موتورهای ترجمه نه فرهنگ لغتها به تنهایی قادر نیستند شما را یاری کنند تا حتی مفهوم متنی را دریابید. چرا که ترجمه کاری بسیار پیچیده تر و دشوارتری است. برای ترجمه، شما باید در ابتدا به گرامر هر دو زبان(زبان مبدا و زبان مقصد) کاملا مسلط باشید تا بتوانید متنی کاملا درست تحویل دهید. مرحله ی بعدی این است که تا حد قابل قبولی به لغات و اصطلاحات زبانها آشنایی داشته باشید. همه ی لغتها و اصطلاحات را مطلقا نمیتوانید در فرهنگ لغتها یافت کنید. شاید فکر کنید همینها کافیست و کسی که چند ترم زبان گذرانده باشد از پس این کار بر می آید. نه خیر! شما به آشنایی با قواعد نگارشی نیز نیاز دارید. فرض کنید میخواهید متنی حقیقی یا رسمی را از فرانسوی به فارسی ترجمه کنید؛ یا حتی بالعکس! لازم است شما به میزان کافی از قواعد نگارشی هر دو زبان اطلاعاتی داشته باشید تا متنی شسته رفته تحویل دهید.

هزینه ی ترجمه

ترجمه ی ارزان و با کیفیت مسئله ی دیگری که برای بسیاری، از جمله دانشجویان دارای اهمیت است. دانشجویان در طول تحصیل، ممکن است بارها نیاز پیدا کنند تا مقالات یا پایان نامه هایی را ترجمه کنند. وقتی این کار را به موسسه، افراد یا تیمی میسپارند گاها مجبور به پرداخت هزینه های فراوان خواهند شد. این امر ممکن است قشر دانشجو را تحت فشار گذاشته و دفعات بعدی خود اقدام به ترجمه کند که نه زمانش را دارد و نه زمان کافی برای انجامش! شما میتوانید با خیال راحت ترجمه های خود را به تیم ما بسپارید و بابت آن هزینه ای مقرون به صرفه بپردازید. تیم مای فرنچ پکیج های مختلف و ارزانی هم برای دانشجویان در نظر دارد. حتما برای اطلاع یافتن از نرخ ترجمه ها، با ما در ازتباط باشید.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

تیم ترجمه ی مای فرنچ

تیم مای فرنچ قصد دارد خدمات خود را فراتر از آموزش ببرد و متون شما را از فرانسه به فارسی و از فارسی به فرانسه ترجمه کند. شما میتوانید با اطمینان کامل، متون خود را در تمامی زمینه ها(عمومی و تخصصی) به تیم مای فرنچ بسپارید. همکاران دانش آموخته ی رشته ی مترجمی زبان فرانسه، با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت متون فرانسوی و فارسی شما را ترجمه کرده و در کوتاهترین زمان به شما تحویل میدهند. تیم مای فرنچ ترجمه ی متون حقوقی، نامه های رسمی و اسناد، متون پزشکی، تجاری، ادبی و… ازفرانسه به فارسی و از فارسی به فرانسه را نیز برای شما انجام میدهد. ترجمه های شما قبل از تحویل، توسط مدیریت مای فرنچ، که دارای تخصص ترجمه میباشند، حتما ویرایش و تصحیح خواهد شد. همه ی ما در تلاشیم تا ترجمه ای بی نقص و شسته رفته به دست شما عزیزان برسد. برای گرفتن اطلاعات بیشتر ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *