آموزش فرانسه با متد تکسی | آموزش رایگان فرانسه

متد تکسی یکی از متدهای پرطرفدار و محبوب آموزش زبان فرانسه میان مدرسین و زبان آموزانه و تحت عنوان le nouveau taxi ارائه شده. آموزش فرانسه با متد تکسی خیلی لذت بخش و راحته. در مجموعه پکیج های آموزش فرانسه با متد تکسی قصد داریم تا درس به درس این کتاب رو به صورت رایگان به شما آموزش بدیم. امروز با درس 0 از سطح A1شروع میکنیم.( پیشنهاد میکنم فایل پی دی اف این کتاب رو دانلود کنید و همراه من پیش برید)

leçon 0

اولین قدم برای یادگیری زبان فرانسه، این نیست که مستقیم بریم سراغ الفبا و بعد بگیم خب اینطوری جمله رو میسازیم. اول باید به ذهن زبان آموز یک سری پیش زمینه بدیم و اونو آماده کنیم تا بیشتر جذبِ یادگیری بشه. من ترتیب مطالب صفحه ی 12 رو یکمی تغییر میدم و با معرفی خودم و زبان آموزا شروع میکنم.

. je m’appelle Mahsa

?vous vous appelez comment

و حالا از شما میخوام که با همین ساختار اسمتون رو بگید و از یه نفر دیگه هم همینو بپرسید. این معرفی کردن ها رو میتونید به طور مفصل در این قسمت ببینید.

حالا بریم ببینیم اصلا از زبان فرانسه چی میدونید! آیا کلمه ای فرانسوی میشناسید؟ آیا کلمه ی در زبان فارسی میشناسید که از زبان فرانسه وارد شده باشه؟ بخش یک در صفحه ی 12 کتاب تکسی 1، از ما میخواد که به عکس مجله های سمت چپ نگاهی بندازیم و اگه کلمه ای آشنا از توش پیدا کردیم بگیم یا اینکه اگه کلمه ی فرانسوی دیگه بلدیم نام ببریم. کلمه هایی مثل chance/ interview/ mode/ forme اینها رو میشه نام برد.

راستی میدونین چه کلمه هایی از زبان فرانسه وارد زبان ما شدند و روزمره خیلی ازشون استفاده میکنیم ؟

chanceشانس- épauleاِپُل-abonnement- آسانسورascenseur-آبونمان-ایدهidée-آرشیوarchives

و خیلی کلمه های دیگه…

دیگه الان وقت این رسیده که الفبای فرانسه رو یاد بگیریم. در همین سایت قسمت آموزش الفبای فرانسه برید. اونجا به طور کامل آموزشش هست.

بریم سراغ بخش دوم در این صفحه، که یه نگاه اجمالی به اعداد در زبان فرانسه انداخته. یکبار بدون نگاه کردن به کتاب، به تلفظ این اعداد گوش کنید. حالا کتابو باز کنین و 5تا 5تا بعد از شنیدن تلفظ ها تکرار کنید. اینجا قرار نیست این اعداد رو به طور کامل یاد بگیریم. فقط یادتون باشه که پایین هر صفحه ی این کتاب، شماره ی صفحه رو به صورت حروف و عدد در کنار هم دارید. میتونید هر باز مرور کنید.

دوستان اگر آموزش فرانسه با متد تکسی رو با ما پیش برید در کمتر از سه ماه سطح یک این کتاب رو به اتمام میرسونید و میتونید به خوبی فرانسوی صحبت کنید.

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *