آموزش آنلاین فرانسه | آموزش آسان فرانسه

زبان فرانسه یکی از پرطرفدارترین زبانها در جهانه. ازش به عنوان زبان عشق یاد میکنند! شاید برخی تصور کنند زبان سختی باشه. این قضیه را رد نمیکنیم. اما میشه به راحتی رامش کرد و یادش گرفت! اما چطور؟ این روزها هم که کلاس نمیشه رفت! باید گفت اتفاقا این روزها بهترین موقعیت برای یادگیریه. چاره اش همراه شدن با آموزش آنلاین فرانسه در سایت مای فرنچه. آموزش آسان فرانسه رو با ما تجربه کنید.

در وهله ی اول باید انگیزه داشته باشید. باید بدانید برای چه و با چه هدفی به سراغ یادگیری این زبان امده اید و همواره با انگیزه پیش بروید. در نظر داسته باشید که زبان فرانسه، از گسترده ترین زبانها در دنیا است و روز به روز محبوبیتش جهانی اش بیشتر میشود. پس این یک موقعیت استثنائی برای ایجاد و حتی ارتقای موقعیت های شغلی خواهد بود. در مسیر یادگیری زبان فرانسه، شما یک معتاد یادگیری زبان میشوید! لحن و موسیقی این زبان شما را جذب خود میکند.خبر خوب برای چند زبانه های آینده: زبان فرانسه به شما در یادگیری چند زبان مطرح و عاشقانه ی دیگر (مثل اسپانیایی، پرتغالی و ایتالیایی) کمک خواهد کرد. چرا که همه ی آنها ریشه هایی شبیه لاتین دارند. امیدوارم که محرکها و انگیزه ی کافی برای شروع را به دست آورده باشید. زبان عشق را بیاموزید و دریابید که چرا فرانسه یکی از پربازدیدترین کشورهای جهان است! از برج ایفل بالا رفته و با دانش فرانسه خود پاریسی ها را تحت تأثیر خود قرار دهید.

ما 2 دوره اصلی ارائه میدیم: اموزش آنلاین فرانسه برای سطح مبتدی و فرانسه متوسط. هر دوره شامل درسهایی از متد le nouveau taxi فرانسه است. با کلاسهای آنلاین فرانسه ی ما ، شما می تونید با یادگیری کلمات فرانسوی ، عبارات فرانسوی و شنیدن گفتگوهای فرانسوی ، مثل بلبل فرانسوی حرف بزنید :))) در مورد گرامر پیچیده ی فرانسه هم اصلا نگران نباشید. با موسیقی و فیلم به سادگی بهتون یاد میدیم و به سرعت در مکالمات میتونین در مکالماتتون به کار بگیرید. همچنین می تونید مهارت های زبان فرانسه خودتون رو با آزمونها و تمرینات آزمایش کنید.

میتونید برای شروع آشنایی با این زبان و با سبک آموزش آسان فرانسه ی مای فرنچ، به مطالب آموزشی ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *