کنکور ارشد فرانسه

سؤالات کنکور ارشد فرانسه | کنکور ارشد 99 فرانسه

مقطع ارشد به عنوان پلی برای راهیابی به مقطع دکترا، گرایش دانشجویان را به پژوهش و تحقیق بالا میبرد. قبولی در کنکور ارشد به مراتب ساده تر از مقطع کارشناسی است. چرا که منابع امتحانی شما محدودتر شده و تعداد داوطلبان نیز کمتر است. این مسئله در کنکور ارشد فرانسه نیز صدق میکند. یک روش ساده و رایگان برای موفقیت در این آزمون آشنایی با سوالات کنکور ارشد فرانسه در سالهای پیشین است. چرا که سؤالات یک سیر تکراری دارند و هر سال چندین سوال مشابه یا عیناً از سوالات کنکورِ سالهای قبل می آید. پس دست به کار شوید و برای رسیدن به رؤیاهای خود قبولی در بهترین دانشگاههای کشور با ما همراه شوید؛ منابع را از بخش منابع کنکور ارشد دانلود کنید، نکات مهم را در نکات کنکوری ارشد بخوانید سپس با نمونه سوالاتی که در این بخش قرار میدهیم خود را محک بزنید.

همانطور که میدانید در کنکور ارشد فرانسه مانند دیگر امتحانات کنکور، دو مجموعه سوال دارید؛ عمومی و تخصصی. حتما میدانید که سؤالات کنکور ارشد فرانسه در بخش عمومی(زبان عمومی) شامل 60 سوال در حیطه ی گرامر، لغت، اصطلاحات، ترجمه ی اصطلاحات و جملات مذهبی و درک مطلب میباشد. اما بخش تخصصی شامل دو قسمت است. بخش زبان تخصصی(آموزش زبان فرانسه، زبان و ادبیات فرانسه).سوالات این بخش برای کسانی دارای ضریب است که میخواهند در گرایشهای آموزش و یا ادبیات فرانسه انتخاب رشته کنند. این بخش شامل 60 سوال از مجموعه دروس شعر، تئاترو ادبیات فرانسه، ادبیات تطبیقی و کلیه ی دروسی است که در دوره ی کارشناسی در رشته ی ادبیات فرانسه فرا گرفته اند. بخش آخر سؤالات کنکور ارشد فرانسه، زبان تخصصی (مترجمی زبان فرانسه) است؛ کسانی که میخواهند در گرایش مترجمی ادامه تحصیل بدهند، باید به این مجموعه سوال پاسخ دهند. این بخش که شامل 60 سوال از ترجمه های مطبوعاتی، مذهبی، شعر، اصطلاحات و ضرب المثلها و … میباشد. 10 سوال پایانی در سوالات کنکور فرانسه ی مترجمی، مربوط به تئوریهای ترجمه است. تمامی منابع سوالات کنکور ارشد فرانسه در بخش منابع کنکور ارشد برای شما قرار داده شده است.

دیدیم که کنکور سال 99، علی رغم تمام مخالفتها و ممانعت های برخی، برگزار شد. پس با احتساب تداوم شرایط فعلی و وجود ویروس کرونا، تمامی کنکورهای سال بعد هم برگزار خواهد شد. پس بهترین کار این است که از شرایط قرنطینه بهترین بهره را ببرید و با مطالعه ی نمونه سوالات کنکور ارشد فرانسه در سالهای پیشین، و مطالعه بخش نکات تستی کنکور ارشد در سایت مای فرنچ، قبولی خود را در این آزمون قطعی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *